Кошик
257 відгуків
promo_banner
+380 (96) 078-57-37

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Доставка здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії "Нова пошта". Вартість доставки до відділення від 50 грн. Вартість доставки до поштомату від 50 грн Термін доставки 1-4 робочих дні.
  • Самовивізвул. Європейська 1, м. Вовчинець ПН-СБ 08:30-18:00
  • УкрпоштаУкрпошта Стандарт: у відділення - вартість доставки від 25 грн. залежно від габаритів продукції. кур'єрська доставка - від 50 грн залежно від габаритів продукції. Термін доставки 3-7 робочих дні. Укрпошта Експрес: у відділення - вартість доставки від 35 грн. залежно від габаритів продукції. кур'єрська доставка - від 60 грн залежно від габаритів продукції. Термін доставки 2-5 робочих дні.
  • DeliveryДоставка здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії "Delivery". Вартість доставки від 30 грн. Термін доставки 1-4 робочих дні.
  • Доставка кур'єромДоставка здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії "Нова пошта". Кур'єрська доставка від 85 грн. Термін доставки 1-4 робочих дні.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплатаПокупець оплачує комісію за переказ: 1% + 5 грн від суми замовлення.
  • Оплата на картку Приватбанку 5168 7456 0984 8632 Фецица І.М.
  • ПісляплатаПокупець-отримувач посилки сплачує комісію 2% + 20 грн від суми замовлення.
  • Оплата на рахунок

Гарантія:

Гарантія та повернення
Гарантії
На весь товар, куплений в інтернет-магазині Eco-dim, поширюється дія закону «Про захист прав споживача».
Вся продукція представлена в магазині, має офіційну гарантію від виробника. Безкоштовне гарантійне обслуговування надається у авторизованих сервісних центрах протягом терміну, зазначеного у документах на товар.
Підставою для гарантійного ремонту є правильно заповнений гарантійний талон і чек. За відсутності сервісний центр може відмовити у безкоштовному гарантійному ремонті. Крім того, відмовити у гарантії можуть:
• при недотриманні покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі або правил експлуатації, зазначених в інструкції
• після самостійного ремонту
• у разі розбирання виробу, внесення змін до його конструкції та інших втручань, не передбачених інструкцією
• при недбалому зберіганні чи транспортуванні власником.
При цьому згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживача» перед початком експлуатації покупець зобов'язаний ознайомитись з інструкцією та правилами експлуатації придбаного виробу.
Повернення
Якщо при отриманні ви виявили, що товар не відповідає вказаному в замовленні, вам не подобається зовнішній вигляд або виявились видимі дефекти, відразу ж повертайте замовлення кур'єру. Ми обов'язково замінимо його.
Якщо якісний (робочий без дефектів) товар з якихось причин не підійшов, його можна обміняти або повернути в магазин протягом 14 днів з дня покупки. Для цього мають бути дотримані декілька умов:
• Товар не користувалися. Не видно механічних пошкоджень, слідів використання, розтину, потрапляння на упаковку або всередину виробу води. Немає потертостей, подряпин, сколів.
• Збережено товарний вигляд. Товар повністю укомплектований, на ньому збереглися всі ярлики, наклейки, заводське маркування, інструкції. Упаковка не пошкоджена.
• Є усі документи на товар. Збереглися гарантійний талон, квитанція або товарний чек, які підтверджують придбання.
Для оформлення повернення необхідно написати заяву, в якій вказати причину повернення, форму – заміну або повернення грошей, дані про покупця – серію та номер паспорта, ідентифікаційний код, дані про товар – найменування, серійний номер, дату та вартість продажу.
Якщо товар не працює, обміняти його або повернути можна лише після отримання висновку із сервісного центру про заводський брак або неможливість гарантійного ремонту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner